Friday, December 31, 2010

dulu.

in the name of Allah alBaatin,

entry ini dibenarkan untuk muntah.




ya aku tau, gambar di atas semuanya perempuan habis ah. memang gambar gambar ni tak patut wujud kat blog aku yang skema ni. tapi sekarang aku nak buat pengakuan yang lebih pahit daripada kopi yang tak ditaruk gula. baiklah, sebenarnya semua tu pernah jadi header blog aku sejak July 2008. okay memang patut muntah sekarang lepas baca ayat tadi.

tapi tu baru sikit sebenarnya. kalau kau baca entry aku zaman dulu dulu, lagilah kau muntah hijau. memang astaghfirullah aku pun tak tau nak kata apa.

dan sekarang ni, alhamdulillah aku bersyukur sangat ALLAH beri hidayah untuk aku berubah menjadi hamba yang lebih sedar diri. aku start dari zero. dulu aku pernah je post pasal aku rindu kat sorang lelaki ni. isk, sungguh aku sangat jahat dan kejam dengan jiwa aku. T__T

ya ALLAH, aku telah menzalimi diri sendiri. tanpa ampunan dan rahmat dariMU, sungguh aku termasuk dalam kalangan orang orang yang rugi. ampuni aku ALLAH.

burtuQaly: aku menghilang untuk beberapa hari sebab aku ada bengkel perancangan PRS 2011 kat sekolah. moga segala perancangan unit Pembangunan Murabbi, Dakhili, Khariji, PENERBITAN :D, Ekonomi dan Mar'atul Yaum diberkati ALLAH dan dapat dilaksanakan dengan baik untuk menyebarkan tarbiyah di sekolah. kita merancang, ALLAH juga merancang. tetapi yang terbaik itu sentiasa datang daripada ALLAH kan? hmm moga ALLAH redha. :)

10 positive.:

Anonymous said...

alhamdulillah..akak da sedar awal..dripda ana..agak trlmbt dan pernh nak hanyut lagi..tp Allah selamtkn..alhmdulillah..

atiqah amin said...

takde istilah lambat atau cepat dalam berubah. sebab apepun, orang yang buat salah lepastu bertaubat memang terbaik ah! (hdith) alhamdulillah :) hmm siapa ni seh.

Anonymous said...

hhhmm..trima kasih banyak ye akak..ssghnye wasilah yg akk gne skrg nie sdkit sebanyk dpt bantu ana dlm proses utk berubh..doakn ana ye..ana nie sorang yg akak knl dan akak mgkn x caye klu ana ckp sape ana sbnrnye..tu sume x pntg..yg pntg ALhamdulillah..akak doakan ana mge tros kuat ye..

atiqah amin said...

alhamdulillah, kalau anti dapat manfaat. insyaALLAH akk doakan yg terbaik. tp nt pun tau kan kalau nak doa lebih makbul, sebut nama orang tu. jd akak kena la kenal anti dulu huhu :D serius akak curious sgt ni. hmm.

Anonymous said...

hmm..oke la..nnt kat skola...akak akn tau jgak..tp..awal2 ana nk ckp..akak jgn terkejut ye lps da tau sape ana..bende first ana kan buat dkat akak ialah ana akan tepuk bahu kanan akak dr blkg..okey..slamat bertemu dgn ana ye..InsyaAllah..jika dprknnkanNYA..

Ma-E said...

anynomous..can I know who are u??

Ma-E said...

mean *anonymous..

atiqah amin said...

hmm tapi setakat ni rasanya belum ada lagi yg tepuk bahu ana. ya ALLAH moga dipertemukan :)
hakhak mae sibuk.

Anonymous said...

maafkan ana akak..ana rse dah tegur akk dah.mgkn akak x prasan kut.dan mgkn ana ttp kene merhsiakn identiti ana.sbb ana blum brsedia lg.lastly ana cme brhrp je akk doakn ana wlupun akk x taw spe ana.maafkan ana ye akak..uhibbukifillah:)..salam

atiqah amin said...

err anonymous. ish curiga curiga. alahai kenapa lah tak perasan ye. hmm siapa ni? walau tak nak beritahu sekarang takpe. tapi satu hari nanti ye? insyaALLAH :)