Wednesday, May 16, 2012

indah.

dengan nama Allah yang menjadikan segalanya indah,


alhamdulillah. masih tersisa hari hari yang indah buatku.

12may: interview MARA.

pergi ke sana dalam keadaan yang entah pape je. dan sempat pesan kat Dila, "nanti kalau kita speaking salah awak jangan gelak tau." sungguhlah banyak sangat yang kurang time tu. hoho. dan sampai saat ni aku hanya mampu tawakkal dan bergantung pada murahnya rezeki saja. kalau dapat, insyaAllah aku ke situ. kalau tak dapat, duduk Malaysia je lah. siapa kata tak best, eh Malaysia okay apa! (ayat nak sedapkan hati, ahaks.)

13may : driving class.

"mampus la kalau kau bawak macam ni." heh?! apa? saya kurang dengar la makcik. mampus?! Astaghfirullah. salah ke kalau saya ni bawak tak betul sikit, saya kan sedang belajar wahai makcik? hua betapa sedih sangat hati ni time tu, Allah je yang tau. mendengar bebelan makcik di sebelah, lagilah main hentam je aku bawak. hati dah panas, muka series ketat semacam, em sabar dan senyap je lah jalan yang terbaik. fuh fuh.

14may: plan Kajang!

teringat plan 11may yang patutnya pergi Kajang sebab nak join Ziarah Qudama' budak PSI (muka tak malu, dah keluar ada hati nak join program. ah tapi apa kisah?!) haha tapi plan tak jadi, dan terus buat plan baru. "sebelum masuk U kita kena jenguk diorang jugak." dan sekarang plan dah selamat diatur. aku dan Farah akan melepak kat Darul Wafa' yang dichentai dalam masa terdekat, insyaAllah! huh merindui diorang la seh.

16may: QTI driving test. LOL.

okeh yang ini sangat paling merepek dalam dunia. dah elok elok confidence berada di tahap yang elok, dah nak sampai dah. tetiba, enjin mati. "gear 4 mana boleh naik bukit." haha, apakah. selama ni tak pernah pernah bawak gear 4 naik bukit. nih tak pepasal time QTI la gak, aku nak buat hal. aduh mesti fail. dahlah parking pun tiang jatuh. haha. tapi, in the end, aku lulus. alhamdulillah tu rezeki namanya.


burtuQaly: hidup aku yang serabut dan macam macam jadi nih pun, seriesli aku rasa indah. ya Allah terima kasih atas segala keindahan ini. jadikan aku sebahagian dari hamba hambaMu yang bersyukur.

2 positive.:

nahmri. said...

Tahniah.. tumpang bahagia ==,

atqhamin said...

hehe bahagia? :) moga2 bhgia yg diredhai...