Monday, April 9, 2012

kasih.

in the name of Allah alKhaliq - The Creator.



kasihmu bukan untuk aku seorang,
aku harus melepaskanmu.

pergilah sayang, aku sudah redha.



burtuQaly: emosi kurang stabil akhir akhir ni. ya Allah berilah petunjukMu.

8 positive.:

Anonymous said...

Ya Allah, berikan atiqah kekuatan dalam menghadapi ujianMu ini. Moga terus kuat ya atiqah . ujian memang selalu akan hinggap sebentar dalam hidup kita . Banyakkan berdoa (:

- La Yukallifullahu Nafsan Illa Wus'aaha

atqhamin said...

ameen ya Rabb! em maaf. anda siapa? terima kasih banyak. :) terharu.

Anonymous said...

berkasih sayang itukan sentiasa bersambung, maka tiada yang akhirnya. sayangilah seseorang kerana Dia bukan dia.

atqhamin said...

betapa lah susah sangat ke nak taruk nama sendiri? anonymous saje bersepah sepah. emm takpelah oke.

huu sangat tepat lah tu. berkasih biar sampai ke syurga hoyeah insyaAllah!

Nisak Zainal said...

Big gurl must strong..Aku juga telah redha..huhu

atqhamin said...

hehe. tapi tak big sangat la kan sebenarnya. ahaks. okeh. adk doakan mami pls. :)

Nisak Zainal said...

Umur tu dah big dah..haha.. inshaAllah adek selalu doakan mami.. =)

atqhamin said...

may Allah bless you ad ur du'a adek :)