Saturday, March 12, 2011

away.

in the name of ALLAH ajJaami',


kadang bukan semua yang kita nak, kita dapat. dan bukan semua yang kita dapat, kita nak. err cuba fikir untuk beberapa minit. maaflah. bahasa aku tak tertanding dengan bahasaNYA; “boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu. dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu. ALLAH mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahui.” (alBaqarah:216) WOAH terbaik pergh!

okay biar aku lurus kepada tujuan. aku kena pergi kursus staf sarjan kat perak untuk 5hari la seh. huargh, memang hidup ni perlukan banyak pengorbanan. nak taknak, kena nak jugak. cuma satu je. matlamat pergi mesti untuk cari redha ALLAH, sebab dengan redha ALLAH je kita boleh masuk syurga insyaALLAH. :)

burtuQaly: :)

4 positive.:

~chickenrice~ said...

Kursus.memang tak semua benda best kita boleh dapat.tapi semua yang kita dapat inshaAllah yang terbest dari DIA.jiwa meronta je rasa nak join.pergh.nangis seh tengok dari kejauhan.haha.go staf go.

+akufobia+ said...

ada manfaat nya nanti.kalau takde,manfaat kan.aleale.

Ma-E said...

sahabat itu pasti sdg mrndui kan..mmg tabahlah..faito..0o..

sueRAFE said...

terbaik.