Saturday, February 12, 2011

sukan2011.

in the name of ALLAH arRa'uf,

banat merah perbarisan, serius semat. :)

segala pujian buat ALLAH. sukan yang patutnya buat masa tu tapi nak tunda masa lain akhirnya buat masa ni. terbaik ah perancangan ALLAH! ehem baiklah, untuk aku rumuskan pasal sukan 2011, memang aku tak mampu. sebab tahun ni punya sukan memang kenangan terindah beb!

mau menangis mengenang segala jerih payah main netball sampai dapat nombor dua, lari lompat lempar lontar sukantara sampai semua lepas, pilih athletes merah sampai rasa bersalah tak berhabis, jahit costume merah sampai mak aku kata; "siang malam menjahit, lepas SPM nanti kerja menjahit je la Atiqah", lari semangat semangat sampai terjatuh (ya, silakan gelak.) huargh, sungguh aku rasa bahagia dengan segala memori ni walau keseluruhan MERAH nombor tiga! :D

kalau niat tu suci, usaha terbaik, hati pulak redha, insyaALLAH kau takkan menyesal dengan takdir sukan tahun ni dan masih boleh tersenyum dari tadi sampai sekarang. :)

burtuQaly: serius enjoy seh sukan tahun ni. tahun terakhir aku dan B13, huargh. like sukan 2011 sampai bila bila. okay B14, turn korang pulak, jadikan sukan terakhir sukan terbaik! go.

9 positive.:

~chickenrice~ said...

go batch14 go. lalala.

Anonymous said...

CAKDE b14..MUMTAZ!!

atiqah amin said...

chicken; go batch14 +dayah. haha suwit kan. ngahahaha.

eleh mae kan?!; hahaha cakde mae. kapten biru tahun depan iA :)

atiqah amin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

no..no..no..ramai lagi yang lebih layak kot..hua~

+akufobia+ said...

kalahkalahkalah.

atiqah amin said...

mae; firasat akak kuat la. :P

abang; eleh, time dia lagi lah, tak pernah juara langsung. HAHAHA :D

utrujah said...

hho..ada silap disitu..
we've been juara like 3-4 times kot. paling2 no 2.
ni ape kes no 3?
hailoh..

atiqah amin said...

kakek; whoops, tak malu langsung. hakhak hentam je lah. mana atqh tau. blabla, kalau mng ats2 pun tak enjoy buat ape kan. hakhak. hebat ape. huargh,