Sunday, November 21, 2010

terkini.

in the name of Allah alHayy,


Eiduladha 2010.


raya kali ni bermakna walaupun cuma kat johor je. satu family semua ada. dan sebelum raya, ummi ajak anak anak ummi buat ketupat, kuih siput, kuah kacang danlainlain. okay sebenarnya bukan sebab makanan raya jadi best, tapi mungkin kerana sekarang aku sudah tahu apa sebenarnya pengorbanan. :)

Mr. Brain.


cerita tentang neuroscience. laki ni jadi pandai lepas accident. otak dia jadi makin pelik dan makin bernas, menyebabkan banyak perbezaan sebelum dan selepas accident. last last laki ni jadi neuroscientist, kaji pasal otak manusia. dan daripada otak tu, banyak kes jenayah yang dia boleh selesaikan. HEBAT!

Code Blue.


code blue pasal doktor helikopter. maksudnya macam kalau ada orang tiba tiba sakit, diorang boleh laju pergi situ bagi treatment awal. alah, kerja dia sama je dengan doktor biasa. bedahbedah manusia kat hospital. tapi diorang selalu kena handle kes yang parah parah dan tinggal nyawa nyawa ikan je lagi.

Nadwah Kepimpinan 2010.


akan away dari rumah, menyahut seruan di sungai petani, kedah. yang akan pergi dalam 15 orang kot. doakan keselamatan kami pergi dan balik. kitorang akan gerak pukul 9.30 malam ni dan insyaAllah ada kat sana sampai rabu tengah hari. sesungguhnya aku takut. Allah, aku mohon tenangkan aku.

burtuQaly: alhamdulillah. akhirnya terupdate jugak blog ni. sungguh sebelum ni kering. dan entry ni pun untuk memberitahu bahawa sebenarnya aku masih hidup dengan rahmat dan kasih sayangnya DIA. kerna itu, aku bersyukur. kamu juga, beryukurlah dan jangan berjalan di bumi Allah dengan sombong. (Luqman:18)

3 positive.:

hidayah zulkharnain. said...

ohh. wow. nak accident gak. erk. na'uzubillah. oo nadwah kat alIslah eh ? waa. bestbestbest. selamat nadwah. :)

miss aslina said...

SELAMAT BERNADWAH
Allah akn sentiase mlindungi hambanya y ingin berbuat kebaikan

Unknown said...

selamat bernadwah.