Monday, September 3, 2012

bye.

dengan nama Allah yang mentakdirkan keindahan,

time kelas, perut aku berbunyi. (tak malu mengaku sebab semua orang pernah rasa) ehem ye, bunyi yang sangat kuat sehingga kesemua lecturer dan budak dengar. tapi just 10 of us la. haha but still ... malu kot! aku cuma mampu berlagak kool macam takde apa jadi je.

dan after class, aku pun membuat tindakan menghantar mesej kepada semua kelasmet aku. tanda aku mohon kemaafan menggunung dan berbukit sebab bunyi tuh bukan sekali, lebih 5kali. err, padahal kelas malam, baru  habis bukak puasa time tuh!

010812 - "aku mintak maaf disebabkan interference yang berlaku tadi. bukan selalu perut bunyi banyak kali camtuh tau! sori sangat! em tapi takpe, nanti kalau aku dah takde, korang mesti rindu bunyi perut aku lah! :D"

nampak tak ada kiasan kat situ? yes, I've hide something from them.

aku dapat berita jordan 30julai. tapi, aku hanya ada kudrat untuk bagitau kebenaran start from my roommates - 2ogos, pada dia - 4ogos, pada usrahmate dan kelasmet - 6ogos.

aku bukanlah pemberita yang bagus. bukan juga yang pandai berkata kata. aku sendiri tak terbayang aku perlu hadapi perkara ni. 2bulan aku meronggeng di UIA, bond dengan sahabat semua dah kuat dah insyaAllah. seriesli after dapat berita jordan, aku rasa takde kekuatan.

aku mintak maaf, buat sesiapa yang merasa tersisih, terkilan atau buat dia rasa tak penting dalam hidup aku. sebenarnya deep down in my heart, aku yang merasa aku tidak penting dalam hidup orang lain. ibarat aku ada atau takde sama saja.

tapi takpe, abaikan. 

aku mohon dihalalkan segalanya, aku mohon dimaafkan segalanya, aku mohon doa doa dari semuanya. heh, bunyi tamak bukan? sorry for that. I just might die, sooner or later.

burtuQaly: it's hard to say goodbye. seriously.

2 positive.:

B forBoss said...

babai mami. take care. it's hard to say goodbye. seriously.

atqhamin said...

babai adek... nanti dtglah sini jenguk mami. :D